sobota, 18 stycznia 2014

#1. Muzyczny post

W dzisiejszym poście dla odmiany nie będzie o książkach, filmach czy serialach, a o piosenkach, których w ciągu ostatnich 2 tygodni słucham na okrągło. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, pewnie niektóre znacie, a może sami polecicie mi jakieś tytuły? Wpadłam na ten pomysł, gdyż bardzo lubię poznawać cudze gusta muzyczne i odkrywać nowe piosenki czy wykonawców, a może nie jestem jedyna i Wy też lubicie takie rzeczy. W każdym razie zachęcam do posłuchania!




















Podawajcie tytuły piosenek, których sami ostatnio słuchacie! Z chęcią się zapoznam ^^

9 komentarzy:

  1. Imagine Dragons, OneRepublic oraz Igor Herbut- rewelacja :)
    A Something I need ma genialny teledysk ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne piosenki, większość również lubię :) Ja w sumie słucham tego, co leci w radiu, ostatnio bardzo mi się spodobało "Tsunami" i "Animals".

    OdpowiedzUsuń
  3. eM napisze w skrócie: połowę tych piosenek również maltretowała przez jakiś czas ;)
    Obecnie eM maltretuje soundtracki serialowe, a że nigdy nie chce jej się wstać, to nie potrafi odnaleźć piosenki, która wybitnie jej się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też, podobnie jak Milena K. i ty, zasłuchuję się w połowie tych piosenek. A teraz wzięło mi się na "Recovery" i "You're nobody 'til somebody loves you" Jamesa Arthura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, też lubię! Jak większość piosenek Jamesa ^^

      Usuń
  5. Świetne nuty. :) Szczególnie soundtrack do "Hobbita" - sama także uwielbiam ten kawałek. One Republic, U2... sama klasyka dobrej muzyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnimi czasy królują trzy piosenki :P

    Kamil Bednarek - Cisza
    Kamil Bednarek - Dni, których jeszcze nie było
    Mezo/Tomson - Jak nie my to kto

    OdpowiedzUsuń
  7. "Say something" jest ostatnio jedną z moich ulubionych piosenek! Wiele zespołów i wokalistów też bardzo lubię, akurat właśnie Eda Sheerana, Toma Odella czy Imagine Dragons. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również na okrągło słucham "Nie ufaj mi", a do tego jeszcze Mrozu & Tomson "Bo jak nie my to kto"

    OdpowiedzUsuń