niedziela, 23 grudnia 2012

Porządki na półce, czyli SPRZEDAM.

Nadszedł ten czas, gdy stwierdziłam, że książki już się na półkach nie zmieszczą żadnym cudem. A że nowe na pewno do mnie przybywać nie przestaną, postanowiłam niektórych się pozbyć, a przy okazji budżet podreperować. Tak więc bardzo zachęcam do kupowania, mam nadzieję, że ceny są korzystne i się skusicie :>

SPRZEDAM ( w ceny wliczone są koszty wysyłki, ok. 5zł) :


-Żelazny cierń - 25 zł

-Sukienka z mgieł - 20 zł

-Niepamięć-  22 zł

-Jutro 2 - 20 zł

-Las zębów i rąk - 23 zł, Śmiercionośne fale - 23 zł

-Żelazny król - 20 zł (REZERWACJA)

-Oddech nocy - 20 zł

-Mroczne światło - 20 zł

-Wejście w zbrodnię - 20 zł

-Erebos - 25 zł

-Dotknąc prawdy - 25 zł

-Nevermore kruk - 23 zł, Nevermore Cienie - 23 zł

-Syrena - 20 zł

-Sto tysięcy królestw - 23 zł
-Światła września - 20 zł

W Krakowie istnieje możliwość odbioru osobistego, wtedy cena będzie odpowiednio niższa.
Jestem nastawiona głównie na sprzedaż, ale w przypadku bardzo interesujących mnie książek możliwość wymiany również istnieje. Poszukuję szczególnie: PLL VII, PLL VIII, Krąg, Osobliwy dom pani Peregrine.
Zainteresowanych proszę o kontakt na maila: elen231096@interia.pl lub wiadomość na moim profilu na LC http://lubimyczytac.pl/profil/69524/elen 


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne książki sprzedajesz. Zastanowię się nad kupnem "Jutra 2" i dam ci znać na lubimyczytać :) Przy okazji u mnie nowa recenzja ;3
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że się skusisz :3 Dziękuję i również Wesołych Świąt życzę!

      Usuń
  2. Powodzenia w porządkach. :-)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że kolejna osoba zabrała się za świąteczne porządki. :) Książki faktycznie są ciekawe, ale niestety, już wykorzystałam na razie swój cały budżet. Poza tym trzeba zbierać na samochód, więc... Każdy grosz się liczy. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ja to zbieranie na coś :) Dlatego czasem trzeba sprzedawać :D

      Usuń
  4. Podziwiam, bo ja za nic w świecie nie pozbyłabym się mojej Sukienki z mgieł ^^ Mam nadzieję, że ktoś się skusi na książki proponowane przez Ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sukienka" fajna bardzo, ale drugi raz nie przeczytam, to po co ma leżeć ;) Też mam taką nadzieję! Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę :)

      Usuń
  5. Mam "Lato w Jagódce" i już bym chętnie proponowała wymianę za "Żelazny cierń" ale to kolejna seria (kurcze) i nie widać perspektyw kontynuacji... wstrzymam się na razie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak to z tym wstrzymywaniem się będzie ;) Pozdrawiam!

      Usuń