czwartek, 18 kwietnia 2013

Ciekawostki o mnie:Liebster Blog


Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 


Zostałam nominowana przez Laylę, dziękuję i odpowiadam :) Przepraszam osoby, które zaprosiły mnie do udziału w różnych blogowych zabawach, a ja się nie przyłączyłam. Niestety nie miałam wcześniej na to czasu i chęci też :c Ale do rzeczy.

1 1. Jaka jest Twoja ulubiona książka przeczytana w ostatnim czasie? Co sprawiło, że tak bardzo Ci się spodobała?

Wezmę pod uwagę książki z dwóch ostatnich miesięcy :D Najbardziej spodobał mi się Baśniarz <3 Kompletnie mnie zaskoczył, bo spodziewałam się historii o… wilkołaku! Ależ się zdziwiłam, gdy otrzymałam poruszającą, piękną, ale też bardzo smutną opowieść o miłości. W tle przewija się baśń, która ma zadziwiająco wiele wspólnego z prawdziwym życiem. Uwielbiam też bohaterów, jednym słowem, książka wspaniała.

2 2.   Wolisz ubierać się elegancko czy na luzie?

Elegancki styl bardziej mi się podoba, choć takie elementy stroju „na luzie” jak trampki bardzo lubię, więc różnie to wychodzi.

3 3.   Jakie są Twoje ulubione kolory? (max. 3)

Zielony, fioletowy.

4 4.       Jaka jest Twoja piosenka na dziś?

Joss Stone – Karma <3

5 5.       Wypożyczasz książki z biblioteki czy wolisz kupować je w księgarniach?

Wolę kupować, ale tego nie robię zbyt często, szczególnie ostatnio. Dużo częściej wypożyczam, bo po co kupować książkę, którą przeczytam tylko raz? :) Kupuję, gdy bardzo chcę dany tytuł i wiem, że raczej mi się spodoba.

6 6.       Trampki czy buty na obcasie?

W trampkach chodzę częściej ;) Ale bardzo lubię obcasy i koturny, bo trochę wzrostu mi dodają :3 I piękne są :D

7 7.       Który film najbardziej zapadł Ci w pamięć i dlaczego?

„Wyspa tajemnic”, bo rozwala psychikę :D Genialna.

8 8.       Ulubiony pisarz/pisarka.

Że niby jeden? Nie ma mowy. Michael Grant, J. K. Rowling, Cassandra Clare, Katarzyna Michalak, Małgorzata Gutowska, Małgorzata Musierowicz, Ewa Nowak, Zbigniew Nienacki, Cornelia Funke.

9 9.       Gdybyś miała do wyboru jeden żywioł, którym mogłabyś władać, jaki by to był i dlaczego?

Woda, bo wtedy bym nie utonęła, a tego się obawiam :D

1 10.   Wyobraź sobie, że masz ukrytą biblioteczkę; taką, do której nikt nie może się dostać oprócz Ciebie. Jak mogłabyś się do niej wejść? Przez sekretne wrota czy może tajne drzwi?

Niewidoczne drzwi w ścianie, które obracają się wokół własnej osi :3

1 11.   Masz możliwość przeprowadzki w wymarzone miejsce. Gdzie zamieszkałabyś i dlaczego akurat tam?

Londyn, bo jest bardzo klimatyczny. I Sherlock tam mieszkał! ;)


Bardzo wielu blogerów już brało w zabawie udział, więc nie będę nominować, tym bardziej że nie mam pomysłu na pytania :D Możecie odnieść się do zadanych mnie i moich odpowiedzi :3

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się "Wyspa ... " działa na psychę ;d ale film bardzo mi się podobał, podobnie jak Ty książki wolę kupować, ale i tak częściej wypożyczam ;) Widzę, że w guście jesteśmy podobne też chodzę w trampkach ale bardzo lubię obcasy, no i Sherlock ! <3 kocham ! Oglądałaś może najnowszy serial BBC o Sherlocku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o ten, w którym gra Benedict Cumberbatch? Bo jeśli tak, to uwielbiam <3 Czekam na trzeci sezon! :D

      Usuń
  2. to dodawanie wzrostu przez obcas to jego największa zaleta ;)
    a jeśli chodzi o jedenastkę, to ja przeniosłabym się go Georgi <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też wolę kupować książki, uwielbiam Wyspę tajemnic, ale do Londynu bym się nie przeniosła :) chyba wolałabym jakieś miejsce, gdzie ciągle świeci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Wyspa tajemnic" z DiCaprio? Nie oglądałam, ale widziałam z nim ,,Incepcję" i też rozwala psychikę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapewniam, że Wyspa jeszcze lepsza od Incepcji! :)

      Usuń
  5. Uwielbiam trampki i koturny. Ciekawe odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baśniarza ma dopiero w planach, co do butów to obecnie wole trampki:D

    OdpowiedzUsuń