piątek, 26 października 2012

Wymarzone, upragnione, krakowskie

                 
                 Plan hali- wydrukowany. Lista stoisk ulubionych wydawnictw- przygotowana. Tworzenie spisu autorów i rozplanowywanie dnia- w toku. Czyżbym była jedyną osobą, która tak skrupulatnie przygotowuje się do Targów Książki w Krakowie? Ostatni raz miałam okazję uczestniczyć w nich 3 lata temu, a  w tym roku wyjątkowo ich wyczekiwałam. Cieszę się, że w moim mieście zagości tak wiele osób z literackiego świata, biorę sporo książek do podpisania :) Najbardziej oczekuję spotkania z Małgorzatą Gutowską- Adamczyk i Katarzyną Michalak, to jedne z moich ulubionych polskich autorek. Kapitał mam ograniczony, a tyle wyczekiwanych książek chciałoby się kupić. Mam nadzieję, że dokonam dobrych wyborów (zabrzmiało poważnie). Jedną pozycję muszę kupić koniecznie - trzeci tom Cukierni pod Amorem. Co będzie poza tym, dowiecie się w mojej relacji  z Targów, którą dodam w niedzielę, jeśli czas pozwoli :) A Wy wybieracie się na targi? Mam nadzieję, że spotkam jakichś blogerów, znanych dotychczas tylko wirtualnie :) W niedzielę zlot, pamiętajcie! Jakich autorów i znanych ludzi chcecie spotkać najbardziej? Na jakie książki polujecie?


24 komentarze:

  1. Nie idę, będę sobie zazdrościć z daleka. :P Czekam na relacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w maju na Warszawskich Targach na Krakowskie niestety za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na spotkanie blogerów o 16.00 w Rynku w Botanice :) więcej na moim blogu:)

      Usuń
  4. ja czekam na kolejne Warszawskie Targi Ksiazki na ktorych mam zamiar kupic "Złego" Tyrmanda:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mogę tylko powiedzieć - Dlaczego Kraków jest tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym móc się tam wybrać, jednak nie będzie mi to dane. Poczekam zatem na relację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie będzie mnie na tych Targach, ale nie mogę doczekać się blogerskich relacji - bardzo chciałabym tam być z Wami! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja będę:) całą sobotę i może w niedzielę:) może z kimś się spotkam, fajnie by było:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sophie, lepiej bym nie powiedziała! Za daleko mam do Krakowa... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się pojawić, ale do Krakowa mam za daleko. Musiałabym jechać caaały dzień! A gdzie się zatrzymać?
    Ale czekam na relacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę targów krakowskich. Dla mnie to za daleko. Mam nadzieję że podzielisz się wrażeniami. Ja juz czekam na wiosenne targi w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety do Krakowa mam trochę za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie masz, że na miejscu ;) ja niestety do Krakowa mam za daleko ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, zazdroszczę ;) Studia. Może w przyszłym roku uda mi się wyrwać - mam nadzieję...

    The XX! Bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę mile spędzonego czasu na Targach! Mnie niestety nie będzie. Trochę za daleko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, było super! Ale relacja wkrótce ;) Życzę Ci, żebys dotarła za rok :)

      Usuń
  16. Byłam. Było świetnie. Ja niestety nie przygotowałam się tak skrupulatnie Dopiero na targach trochę się ogarnęłam i zaznaczyłam na planie co chce odwiedzić. Wydałam dużo za dużo, ale jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podobało i wydałam sporo, ale w końcu Targi w Krakowie są tylko raz w roku ;)

      Usuń