sobota, 3 listopada 2012

Najciekawsze premiery listopada


              W listopadzie pojawia się wyjątkowo wiele książek, na które czekam od długiego czasu. Niektórych wyglądam nawet od roku, ale każdą z nich bardzo chcę przeczytać i na pewno to uczynię.


Jace jest teraz sługą zła, związanym na wieczność z Sebastianem. Tylko mała grupka Nocnych Łowców wierzy, że można go uratować. Żeby to zrobić, muszą zbuntować się przeciwko Clave. I muszą działać bez Clary. Bo Clary rozgrywa niebezpieczną grę zupełnie sama. Ceną przegranej jest nie tylko jej własne życie, ale również dusza Jace’a. Clary jest gotowa zrobić dla niego wszystko, ale czy nadal może mu ufać? I czy on jest naprawdę stracony? Jaka cena jest zbyt wysoka, nawet za miłość?

Wydawnictwo MAG
Autor: Cassandra Clare
Seria: Dary Anioła
Liczba stron: 556
Data premiery:  28 listopada 2012











Spalona przez Pożogę i wysuszona z powodu nowego surowego klimatu, Ziemia stała się krainą zniszczenia, penetrowaną przez Poparzeńców, ludzi zarażonych Pożogą. Dlatego Streferzy wciąż nie mogą przestać uciekać. Zamiast upragnionej wolności, muszą stawić czoła jeszcze jednej próbie. Muszą przejść przez najbardziej spaloną część świata i dotrzeć do celu w ciągu dwóch tygodni.



Wydawnictwo Papierowy Księżyc
Autor: James Dashner
Seria: Trylogia Więzień Labiryntu
Data premiery: 14 listopada 2012














W Wiśniowym Dworku, gdzieś pod litewską granicą mieszka Danusia. Jest nauczycielką w wiejskiej szkole i nie wyobraża sobie życia w wielkim mieście, pełnym spieszących się ludzi.

Na warszawskim Mokotowie, niedaleko parku Morskie Oko, mieszka Danka. Jest przebojową biznesmenką w międzynarodowej korporacji i nie wyobraża sobie życia na wsi, gdzie życie toczy się powoli, a jego rytm wyznacza przyroda. Te dwie kobiety pozornie dzieli wszystko, ale łączy jedna tajemnica.

I jeszcze ktoś. Mężczyzna, który przybył z przeszłości, by odebrać to, co do niego należy...

Wydawnictwo Literackie
Autor: Katarzyna Michalak
Seria: Seria Owocowa
Data premiery: 28 listopada 2012






Barry nie żyje. Ta niespodziewana śmierć pogrąża Pagford w chaosie. Na jaw wychodzą tajemnice mieszkańców. Urocze miasteczko z brukowanym rynkiem i wiekowym opactwem już nigdy nie będzie takie jak dotąd.

Wybucha wojna bogatych z biednymi, nastolatków z rodzicami, wojna żon z mężami i nauczycieli z uczniami. Kto przejmie władzę po Barrym? Jak daleko się posunie w tym zaciekłym konflikcie?

Pełna czarnego humoru, błyskotliwa i prowokująca wielka powieść o małym miasteczku.

Wydawnictwo Znak
Autor: J.K. Rowling
Data premiery: 12 listopada 2012






Czy również czekacie na te premiery? A może wyglądacie innych?

22 komentarze:

  1. A gdzie "Wróżbiarze"? :D Czekam czekam na drugą i ostatnią zapowiedź. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, co to są ci "Wróżbiarze", dopiero teraz sprawdziłam :P A podałam tylko moje "must have" ^^

      Usuń
  2. Ja bardzo czekam na nową Rowling i nową Michalak :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie ostatnie są na mojej liście do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście czekam na Trafny wybór, a także na Próby ognia, chociaż Więźnia labiryntu jeszcze nie czytałem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc tak .."Miasto zagubionych dusz" sama nie wiem. Ostatnia część Darów Anioła mnie wymęczyła i zabrała mi radość z czytania tej świetnej serii. Książkę Rowling przeczytałabym, ale właśnie.. nie wiem czy dlatego, że ciekawi mnie książka czy samo to, że napisała je J.K ? Troszkę to jak sprawdzenie czy poradzi sobie z czymś co nie będzie miało piętna Harry'ego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że ja chcę przeczytać "Trafny wybór" ze względu na autorkę, bo gdyby napisał to ktoś inny, na pewno nie byłabym tak zainteresowana ;) A "Miasto upadłych aniołów" faktycznie było słabsze, ale nie darowałabym sobie, gdybym nie poznała zakończenia tej historii :)

      Usuń
  6. Nr 1 "Wiśniowy dworek"!
    Nr 2 kontynuacja "Więźnia labiryntu"
    Nr 3 może z ciekawości inna twarz pani Rowling
    i to tyle ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę wszystko oprócz drugiej książeczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej czekam na "Wiśniowy Dworek" ;) Zdecydowany numer jeden! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wymienione zapowiedzi bardzo mnie interesują, no może z wyjątkiem nowej książki Pani Rowling. Nie chce sobie psuć wrażenia na temat jej twórczości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Miasto zagubionych dusz" będzie wypatrywało miejsce na mojej półce. Aż nie mogę się doczekać, stęskniłam się za tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na "Miasto zagubionych dusaz" i na "Trafny wybór". Boją się tylko, że zapomniałam większość wydarzeń z poprzedniej części serii pani Clare i czy się ze wszytskim połapię czytająć "Miasto zagubionych dusz".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego właśnie powodu chyba jeszcze raz przeczytam 4 część :)

      Usuń
  12. Również nie mogę się doczekać "Prób ognia" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem pani Rowling ? Podoba mi się jej sposób pisania i byłoby fajnie gdyby kojarzyła się także z innymi książkami , a nie tylko z Harrym P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytalabym nowe dzielo Rowling choc raczej ze wzgledu na nia, jako pisarke.Boje sie jednak ze bede porownywac nowa powiesc z moim ukochanym HP ..

    OdpowiedzUsuń
  15. za to "Proby ognia" kojarza mi sie z "Las zebow i rak" , ktora w sumie jest bardzo wciagajaca ksiazka ;)

    ps. przepraszam za brak polskich znakow,ale pisze z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń