czwartek, 6 lutego 2014

Dziedzictwo - C. J. Daugherty



Allie po wakacjach wraca do Akademii Cimmeria, jedynego miejsca, gdzie może czuć się w miarę bezpiecznie. A to dzięki ochronie dyrektorki i trosce Cartera, na spotkanie z którym dziewczyna czeka z niecierpliwością. Jednak na drodze dwojga zakochanych stanie nie tylko Sylvain, początkowo będący jedynie dobrym przyjacielem Allie, ale też Nocna Szkoła. W Cimmerii działa szpieg z zewnątrz, atmosfera podejrzliwości narasta i wszyscy stają przeciw sobie. Jak w tej sytuacji odnajdzie się Allie? Czy faktycznie Akademia Cimmeria jest bezpiecznym miejscem dla uczniów?

Do przeczytania mojej recenzji zapraszam TUTAJ

Moja ocena: 8/10

11 komentarzy:

  1. Na razie miałam odpuścić sobie zaczynanie nowej serii, bo mam wiele innych do nadrobienia, ale w przypadku powyższego cyklu chyba zrobię wyjątek, gdyż mnie bardzo zaintrygował.
    Pozdrawiam- klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta seria! Przeczytałam jak na razie tylko Wybranych, ale już wkrótce podchwycę z biblioteki Dziedzictwo ^^ Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu mam tą serię w planach, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać. Może niedługo znajdę dla niej czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo u mnie dziś też recenzja dziedzictwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam za sobą tylko pierwszą część - może kiedyś nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już chciałem napisać: jak ja kocham wampirki! Jednak nie wiem, co to za stwory, więc powiem tylko, że nie przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele o tej serii słyszałam, przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle natykam się na recenzje tej książki, ba - sama nawet zaczęłam czytać, acz poddałam się po dwóch stronach. Może powinnam spróbować ponownie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś sięgnę po tę książkę i zapoznam się z serią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam, aż koleżanka mi ją pożyczy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi tom jest okej, ale to "Zagrożeni" są po prostu wspaniali. *.* Cudna recenzja. <3

    OdpowiedzUsuń